Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Integrētais mārketings palīdz izveidot vienotu komunikācijas stratēģiju

Publicitātes materiāls

Šajā dinamiskajā tirgū un pieaugošajā konkurencē katram uzņēmumam ir svarīgi sasniegt potenciālo pircēju uzmanību. Un visefektīvākā metode, lai sasniegtu šo mērķi, ir integrētais mārketings. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – integrētais mārketings ir mārketinga stratēģija, kas uzsver zīmola galvenās vērtības.

“Atšķirībā no citiem mārketinga veidiem, integrētais mārketings nozīmē, ka zīmols gan televīzijā, gan radio, gan drukātajos medijos un internetā tiek pasniegts līdzīgā stilā, kas pastiprina zīmola vērtību. Izmantojot integrēto mārketingu, uzņēmums rūpīgi pārdomā un koordinē savus daudzveidīgos komunikācijas kanālus, izstrādājot precīzu un pārliecinošu priekšstatu par kompāniju un tās pakalpojumiem,” skaidro A. Jodis.

Viņš turpina, ka šis mārketinga stils kļūst arvien nozīmīgāks: “Arvien vairāku uzņēmumu izvēlas vienotu zīmola tēlu, iemiesojot to gan reklāmās, gan klientu apkalpošanām, un tas ir likumsakarīgi, jo integrēto mārketinga komunikāciju metode ļauj nodrošināt daudz efektīvāku pārdošanu.”

Alberta Uzņēmumu grupa palīdz integrētas mārketinga organizācijas izveidošanā, nodrošinot, ka uzņēmums izmanto visas ar to saistītās iespējas.

Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/alberts


1  934 skatījumi