Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Izglītības ministre novēl ikvienam sākt šo mācību gadu ar optimistisku skatījumu

1. septembris sācies ar klātienes mācībām!

Izbaudiet šo laiku, kad bērni atkal var iet uz skolu, sveicot Zinību dienā, sacīja izglītības un zinātnes ministre Anita Muižniece.

“Šajā svētku dienā lai mums visiem dzirkstošs satikšanās un kopā būšanas prieks! Jūs tik ilgi esat gaidījuši šo brīdi – kad varat atvērt skolas durvis, kad skolotāji var sagaidīt bērnus pie klasēm, kad skolēni var skolotājiem pasniegt ziedus, kad var satikt draugus un klases biedrus, un protams, kad pirmklasnieki pirmo reizi var apsēsties skolas solā!” uzsvēra Muižniece.

“Skolēni, izbaudiet klātienes laiku skolā. Jo tas ir viens kārtīgs posms ceļā uz jūsu dzīves lielajiem mērķiem un tikai no jums ir atkarīgs – kāds būs šis laiks! Jā, pagājušais gads bija digitālo prasmju apgūšanas gads. Tāpēc novēlu, lai arī šajā gadā ik dienu izdodas apgūt ko jaunu un aizraujošu! Studenti – es nešaubos, ka katrs no jums ir nākamais speciālists, kurš vairos mūsu valsts labklājību. Tāpēc, lai jums neizsīkstoša enerģija ne tikai studijām, bet arī sabiedriskajai dzīvei!” turpināja ministre.

“Skolotāji – apzinieties, ka jūsu skolēni un studenti ir vislabākie! Un arī jūs viņiem esat vislabākie. Jo katrs jūsu vārds, vai katra jūsu doma var skolēnus, jauniešus, studentus pacelt spārnos un iedvesmot. Viss, ko jūs darāt – ir mūsu bērniem un nākotnei! Vecāki – paldies, ka jūs visi pagājušajā gadā vairāk vai mazāk bijāt skolotāji. Tāpēc izbaudiet šo laiku, kad bērni atkal var iet uz skolu un jūs atkal varat būt vienkārši vecāki un uzticēties, ka skolotāji kā jomas profesionāļi zina – ko un kāpēc dara,” sacīja Muižniece.

“Novēlu ikvienam, kura dzīvē izglītības joma aizņem kaut visnelielāko sirds stūrīti – sākt šo mācību gadu ar optimistisku skatījumu un ar cerību, ka visiem kopā mums izdosies saglabāt drošas un atvērtas skolas. Jaunām zināšanām bagātu un veiksmīgu jauno mācību gadu!” piebilda izglītības ministre.


2  855 skatījumi